2010. február 20., szombat

Fény derült a titokra

Családunk egyik nagy kedvence a kínai illatos, omlós csirke. Már egy ideje kutakodtam az elkészítés módja után, de a kínai szakácsok hét pecsétes titokként őrzik a receptet. Ebbéli kérdésemre válaszként mindig kedves mosolyt kaptam. Ezzel sajnos nem lakik jól a család. :)

Nem olyan régen tovább keresgéltem a gugli segítségével és számtalan variációt dobott ki, amit borzasztóan fárasztó volt olvasgatni. Egy idő után azt vettem észre, hogy immunis lettem a szövegre és az fejben már nem tudom lekezelni a rengeteg hasonló információt, helyesebben alapanyagot. Aztán a napokban véletlenszerűen ráböktem egy receptre a sok közül és úgy tűnt első olvasásra, hogy talán ez lesz az igazi. Ma megfőztem és úgy tűnik, hogy sikerült megközelíteni a hőn szeretett eledelt.

Így néz ki:

 

  

  

Az én tányéromra a mézes-szójaszószos változat került, mert nekem az a kedvencem.
A sülttésztából most csak a sárgarépás verziót sikerült megvalósítani, mert Boróka rettenetesen álmos volt és nem akartam további zöldségekpucolásával húzni az időt. Mondhatom, így is nagggyon finom lett.

2 megjegyzés:

Zsófimamája_Gabi írta...

Szia, az én kedvencem is ez a nyam-nyam csirke:)) Szabad elkérni a receptet?
Zsófimamája_Gabi a kézimunka fórumról

Piszke írta...

Zsófimamája, bocsánat, de nem kaptam értesítőt a hozzászólásodról. Megpróbálom megkeresni az email-címedet és küldöm a receptet.